fredag 23 december 2011

in da car!

Sitter i den kära bilen igen, fast denna gång åt andra hållet. Nu blir det hemfärd, känns riktigt skön. Är nöjd med varje sak jag köpt, hittade ju en blus/skjorta som ja tänkte ha på nyår, den är riktigt knall rosa :-D och ett litet rosa örhänge till. Det blir nog bra! Sen fynda jag 2 bhar, 1 tröja, lös ögonfransar, mascara och en parfym. Tror inte det var något mer, Hihi. Nu när man kommer hem så blir det väl att först visa mamma. Sen slå in 2 julklappar och kanske ta en dusch, efter det vet jag inte alls vad man ska hitta på.. Ligga vid datorn och sega kanske, är rätt seg faktiskt. Ja som sagt, vi får se.

Det känns verkligen inte som att det är julafton i morgon, visst är det i morgon? Haha ja herregud.. Måste prata med farmor också, eftersom jag ska vara snäll och hjälpa henne med allting där hemma, en guldstjärna till mig! :-D ne men det ska bli riktigt roligt. Kanske ska måla naglarna röda också, bara för att liksom. Är ju så stolt över mig själv att jag lyckades sluta bita på naglarna, så dom är jätte långa nu! (Enligt mig iaf) :)
Nu ska ja sova tills vi kommer hem, puss.

Inga kommentarer: