torsdag 15 december 2011

sjuk tjej punkt se

Ligger i sängen och nyser, jag verkar aldrig kunna sluta nysa. Och jag halvt skriker när jag nyser så det låter skit roligt, haha. Jag fattar inte vad det kom ifrån, den här förkylningen.. visst har jag varit lite krasslig men nu är jag fan sjuk. Och det kom som *BOOOM* hemma, har inte orkar gjort något alls. Jag som skulle hinna plocka undan på rummet och sånt. Ne jag har bara legat i soffan ikväll jag, hehe lazy!

Och lyckan idag när läraren berättade att man kunde vara hemma och jobba i morgon. Så vi är ledig!! Sjukt skönt, känner att jag behöver det. Och man är ju så duktig att man inte har något kvar att göra på dom lektioner vi skulle haft, så jag ger mig själv en guldstjärna. DUKTIGT JESSICA! hahah egoist eller?

I morgon vet jag inte vad jag ska göra, först ska jag sova så länge som möjligt, sen beror det på hur jag känner mig. Känner jag mig friskare så ska jag plocka undan på rummet. Om jag fortfarande är lika seg eller om jag är segare så blir det nog fan sängen hela dagen, hähä. Fan dom har nog rätt... jag är nog väldigt lat! Aja nu blir det nog till att somna till musiken eller något, så vi hörs! pöss

Ljusen är tända för dom som har lämnat
Vår plats så snabbt gud vad jag längtar
Jag lovar att bättras 
Jag känner mig inte ensam
Jag hoppas att vi träffas






































Inga kommentarer: