fredag 11 maj 2012

11-05-12

Tjohej, har fått en sådant därant dampanfall som jag brukar kunna få lite då och då, ganska roligt, för folk tycker att det är drygt. Hähä och jag älskar att jävlas! Idag har jag suttit i soffan, pratat i telefonen och pluggat. Nu är jag nykommen ur duschen så ska väl klä mig och göra så att jag ser någorlunda mänsklig ut i alla fall. Sedan tror jag att jag ska gå på affären och handla mig något gott inför min "forever alone kväll" som blir ikväll. Blir väl till att göra några girly stuff med mig själv, måla naglarna, noppa ögonbrynen osv. Sedan plugga lite och kolla på film i min ensamhet, jag har fyra små cider som jag tycker så synd om. Kanske ska ta dom också, dom är så goda. Men det känns ganska ovärt, så dom får nog vänta tills det blir mer värt att dricka dom. Menmen, vi får väl se. Kanske ändrar mig, hehe. Men ha en så trevlig kväll mina vänner, nu ska jag strax laga mat sedan måste jag fixa cigg och gå på affären så allting är klart tills ikväll. Skulle ha laddat ner någon film också, sedan måste jag plugga. Så det här blir nog en typisk sömnlös natt. Hare gött, puss!


Inga kommentarer: