lördag 12 maj 2012

Sitter i mitt "så gott som" ny städade rum och tar en liten paus, har lite småsaker var bara, sen är det som nytt igen. Typ städa fönsterbrädan, hyllor och skrivbordet. Känns så himla skönt, har ju hållit på hela dagen. Sakta men säkert gör jag framsteg, man ska inte förhasta sig, är det inte så man brukar säga? Men det har blivit så att jag städar, sedan gör jag något annat, sen städar jag, också gör jag något annat, osv.. Men jag har ändå inte haft några andra planer idag, så det känns ganska skönt att jag varit hemma hela dagen och bara tagit det lugnt. Har haft lito här nån sväng också var johan och titta förbi, annars har det varit jag och musiken. Eller ja gick till dawwe och rökte innan vi käka, snackade lite om helgen och sånt.
Ikväll vet jag inte vad det blir, kanske bloggar om det lite senare. Tror jag ska ut och vara med dawwe, flinken och bobblund strax, sen ska jag träffa lito när han kommer hem. Annars så ska jag bara ta det som det kommer, men ska fräsha till mig lite nu så hörs vi sedan. Puss så länge mina fina :-)

Inga kommentarer: