lördag 19 maj 2012

stronger than it's ever bin

Godmorgon världen, sitter och dricker kaffe så man ska piggna till. Förlåt för den usla uppdateringen men jag har väl inte riktigt funnit mig tid eller ork till att sätta mig ner och skriva, så jag skriver lite nu istället. Dom senaste dagarna har det varit mycket grillning och utekvällar till mycket sena tider, men roligt har vi haft. Har lekt en massa, det har varit rätt mycket folk, även folk ja inte känner. Men det har bara varit kul! 

Igår var en typsik sån dag, under dagen var jag med lito, satt i bilen medans han meka avgasrör i regnet (a) sedan käka vi osv, på kvällen drog vi och grilla. De va jag, lito, sebbe, johan, stockis, tommie, moa, maja, linus, nathalie också var dawwe, bea och ekke förbi en snabbis. Men roligt hade vi! Sedan skulle lito hämta några på krogen där runt två så vi drog hem, somnade rätt snabbt. Sedan sov man tills att pappa väckte en klockan ett idag, då var de bara att kliva upp, röka, duschen, och nu har jag precis ätit frukost så ska ut och röka och snacka med lito om kvällen. Taggar som fan! Men har inte tid med detta nu, ses i dimman! ;-)

Inga kommentarer: