söndag 13 maj 2012

please forgive me for the mistakes i've done

Hallojs!
Sitter och smälter tårtan vi ätit nu när vi firat Ida, hon fyllde år igår men då var dom ju i Bispgården så vi hann aldrig fira henne. Funderar på att gå en promenad in till Vännäs och kolla om det finns någon som vill ta en rök, men jag vet fan inte om jag orkar. Jag är så himlans trött, även fast jag sov bra. Drömde en massa olika drömmar gjorde jag också, haha jaru. Lito kom ju hit efter han varit med bea och några andra så vi slog på någon varg film, den var fan äcklig, plus att jag var trött.. Såg kanske tjugo minuter - en halvtimme tror jag sen vart det svart, båda två var död. Och klockan sju i morse ringde dawwe, sedan kom pappa ner vid åtta, så då gick vi ut och rökte sen slockna vi igen haha! Snacka om trött... Men pappa väckte oss typ halv tolv igen eftersom vi skulle fika halv ett så då var det bara att kliva upp och ta på sig något lite finare, sedan fika vi och nu sitter jag här. Som vanligt har jag inga planer nu för eftermiddagen/kvällen, utan jag tar det som det kommer. Måste leta mig något sällskap att röka med, eller att gå med skulle vara bättre.

Om jag säger som så så taggar jag verkligen inte praktik i morgon, plus att jag kanske måste vara ledig för att dra till barnmorskan. Och tro inte att jag är med barn för det är jag inte, det kanske ser ut som så också men det är ingen fara! :') Men vi får väl se hur det blir med den saken, annars får jag fixa det senare.

"le åt dom som krossar dig, det krossar dem att se dig le"


Inga kommentarer: