måndag 28 maj 2012

here we go

Ligger i sängen och vilar efter en rolig kväll med lito, jesper, umpe, mattsson, erik, joller och elias. Vi har spela fotboll, meka bil och varit ute på äventyr. Haft riktigt roligt! Innan jag drog ut och var med dom så var jag i stan med pappa och ida, storhandling serru. Plus att vi skulle leta skor till mig men det vart inge av med det inte, allting skulle stänga så förbannat tidigt.. Och idag, första skoldagen på 4 veckor, så var det väl självklart att jag skulle försova mig. Fy jessica.. Aja, what to do? Hela helgen har ju varit sen, så jag får ta och vända på dygnet om jag ska klara av att kliva upp.

Igår vart det fotbollsspel hela kvällen typ, så jag har nå helvete med träningsvärk nu. Och det lär ju ikke vara bättre i morgon, menmen, det är ju värt det. Älskar fotboll! Känner ju att jag måste sluta röka, konditionen är då fan inte på topp. Andfådd för minsta lilla, måste sluta med rökningen och börja röra på fläsket. Men det har man ju hört förr, och inte fan har det blivit någon skillnad.. Måste bara bestämma mig, då gåre! Aja time for bed, puss.

allting som ni gör nu är skrattirriterande, tror ni jag är blind eller? 
haha ååh, orkar inte ens lägga ner tid, ni är fan inte värd det, idioter. 

Inga kommentarer: