måndag 21 maj 2012

the sun is shining

Solen skiner som bara den, börja verkligen kännas som sommar nu. Så himla skönt, idag har vi varit till skogen och lekt. Det var ganska lerigt just där men barnen hade roligt, så det var ingen fara. Sedan samlade dom pinnar, mossa och löv till att göra egna fågelbon.
Nu så tror jag att jag ska byta om och sedan gå en promenad in till vännäs, känns som att det var länge sedan. Börjar bli så himla lat igen, inte bra.. Måste hålla igång litegrann iallafall! Ikväll ska jag med lito på crossbanan, han är så glad att crossbanan öppnat. Han är som en liten pojke, haha! Så jag ska väl leka mamma, som vanligt. Sitta där och vara livrädd över att han ska göra illa sig. Hoppas bara jag slipper sitta själv, då skulle jag få panik om det hände något! :-( Aja, ska inte tänka så nu. Då kommer jag inte våga följa med, hehe. Nu ska jag skriva lite, så hörs vi sedan. Puss


Inga kommentarer: