söndag 6 maj 2012

weird?!

Godmorgon världen!
För er kanske det är godmorgon, själv har jag inte sovit en blund. Har legat och funderat hela natten, det roliga är att jag inte fått något vettigt svar. Så det var ganska onödigt, men gjort är gjort, hinner inte sova nu, och våga inte chansa för då kommer jag aldrig ta mig upp till praktiken. Utan nu strax ska jag strax ta och klä på mig, fika lite, fixa nå kaffe och ta en rök. Känns ganska skönt att vara uppe den här tiden, men jag lär ju ångra mig idag, eller ikväll. Kommer väl somna runt sju eller något skulle jag gissa på. Eller så blir det en lika dan natt, utan sömn. I så fall får jag väl svepa en grogg så jag slocknar eller något, haha lät gott! Ja åter till praktiken, ska ju vara på ett fritids här i vännäsby, på vännäsby skola. Ska vara där i tre veckor eftersom jag var i bispgården en vecka. 

Där i Bispgården var det väldigt roligt, kände mig omtyckt av barnen och hade väldiggt roligt. Satt mestadels och ritade hela dagarna, förutom på rasterna.. då var det full fart på barnen. Då kunde du då inte sta och ta det lugnt, utan du skulle vara med och leka, dom skulle skjutsa dig på cykeln och som skulle busa som bara den. Men vad ska man säga, dom är barn. 
Jag undrar hur det ska gå på praktiken här, men jag hoppas att det går bra. Att barnen inte är allt för rädda för mig osv, kommer kännas konstigt sedan när man ska tillbaka till skolan. Kommer kännas som sommarlov ungefär, att inte vara på skolan på fyra veckor. Jaja, det kommer en bra tid iallafall! Att slippa skolan just nu, det kunde inte bli annat än perfekt känns det som! 

Men nu ska jag ut på en promenad med hundarna, sedan drar vi igång! 
Ha en bra dag! :-) 

För jag vet hur tårar smakar, jag vet hur läppar ler och jag vet hur kroppen skakar när man inte orkar mer..


Inga kommentarer: