tisdag 8 maj 2012

Tjohej era muppar!
Försov mig idag, ganska så rejält också. Plus att jag blivit sjuk, hur bra är det när jag har praktik? Herregud, kommer inte klara av det. Men det som måste göras måste göras, inte sant? Så idag har jag pluggat, eller jag gör det fortfarande. Behövde bara ta en paus så hjärnan fick tänka på något annat. Eftersom jag sover så dåligt och typ somnar till musik så får hjärnan aldrig vila, inte kroppen heller för den delen. Så idag känner jag att om någon vill hitta på något så får den/dom troligtvis komma hit. Beror på vem/vilka det är och vad vi isf ska göra.... eller så kanske jag kan dra ut en stund, men tidig kväll blir det! Inge jävla rännande till ett på natten utan nu ska jag fan va hemma SENAST elva.. Och det bestämmer jag själv :-)

Men nu ska jag fortsätta plugga så får vi se vad eftermiddagen/kvällen har att erbjuda :-) puss

Inga kommentarer: