onsdag 30 maj 2012

wherever you will go, i'll be there for you

Halloj!
Började dagen med att försova mig, såklart.. Idag har jag gjort nationella, det är nationella hela resterande veckan tyvärr.. Idag var det svenska och engelska, i morgon är det matte och på fredag är det engelska igen. Men det kommet nog gå bra, hoppas jag iallafall. Måste köpa mig nå gotta och cigg så jag klarar av det bara. Hoppas pappa har ett hjärta av guld, för jag har inga pengar alls..
Det var obeskrivligt skönt att sova i min nya stora säng, kändes som att jag sov i ett hav, jag kunde typ drunkna i sängen. Idag vet jag inte riktigt vad det blir, måste plugga. Hoppas att någon vänlig själ kanske vill hjälpa mig eller något. Skulle inte sitta fel med en filmkväll ikväll heller, får se om någon är på. Ajja, vi hörs senare, pusss.



Inga kommentarer: