fredag 16 september 2011

16 september

Ja det här vart då en livad dag.. Skulle packa i morse eftersom jag ska åka till bispgården idag, gick jätte bra.
Sen hör man jesper;
- ööhm jessica..
-Ja?
- Ne det va inget...
-Okej?.
-Eller.. jag har typ halvt skure av mig fingret..
-VAAAA?!!

Rädd tjej springer in i köket, blod över golvet och hela diskbänken typ.. Shit! Ringer pappa, pappa ringer ida sen är huset fullt.. haha. Aja, han skulle få åka på sjukan och troligtvis sy..

Jag åker med ida på skolan, kommer väldigt tidigt till skolan så jag ringer bea och drar dit. Vi står och väntar på kickan som aldrig kommer.. Så vi tänkte att vi skulle få henne att skynda sig lite, heheh.
Jag ringer och säger:
-Kickan vart är du?!
-Hemma, jag försov mig lite.
-Vi skulle ha varit på skolan kl 8 för vi ska ta kort!
-Men va?!
-Ja så skynda dig!
-Vart är ni då?
-Typ snart nere på skolan..
-Aja jag skyndar mig!
*KLICK*

Jag och bea står och väntar på att kickan ska komma springandes.. vi väntar och väntar....
Ne fan jag ringer henne och säger att vi skojja..

-Vart är du?
-Jag är påväg.
-Ehm kickan.. vi skojjade..
-VA? men jag lämnade ju datan och allt!
-Heheh. vi står vis bea och väntar på dig.. trodde vi skulle få se dig komma springandes i panik.
-Vafan! Då måste jag ju hämta datan och det..
-Aha, ja vi går ner till skolan för vi är ju sen.
-Ja, jag kommer.....

Så nu är inte kickan nå glad på oss, hehe.. Men men, vi överlever nog. Kanske, ;-)
Nu ska jag läsa min förbannade bok, hatar böcker. Tycker inte alls om att läsa, it sucks! Får väl läsa boken på bussen hem idag, det blir bra det. Hör av mig sen! puss

Inga kommentarer: