söndag 25 september 2011

genom eld

Inte för att jag festat men kommer aldrig på några rubriker :-) haha
Har precis smällt i mig kycklingsallad och fanta, super gott! Har ätit det i dom typ tre senaste dagarna, not good! Skärpning!
Kvällen har varit lika lugn som alla andra, har mest bara suttit inne. Jesper har mekat med sin bil, ida har jobbat och pappa har jagat.. Så vad ska man göra? Har pratat med min kära faster, saknar henne och ungarna! Träffar dom snart tror jag, ska bli så kul :-) Att få krama om min lilla bebis också, lovee.
Längtar som tusan till den 8de, taggaaa!

I morgon är skola igen, va länge sen jag träffa min lilla familj nu. Blir jätte tomt utan dom ju, :-( Kan tyvärr inte vara med på idrotten eftersom jag fortfarande inte är helt frisk, men skönt ändå - att slippa idrotten.. inget jag klagar över ;-) Måste fråga läran om en massa saker också, annars blir jag aldrig klar.

Ska kolla på true talent nu, sen sussa tror jag. Va ju vaken till halv sju i morse och vakna typ elva, blir tidig kväll :-) pusss
























dont know what to do, dont know what to say

Inga kommentarer: