söndag 11 september 2011

random list 2

Namn: jessica edblad
Piercingar: läppen, öronen
Tatueringar: inga, än.. hehe
Längd: typ 1.60
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: brun
Fräknar: littegarnn
Motto: ja, lev livet?
Kär? jag ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans? nepps, fan as skönt här
Tycker du att du är attraktiv? nja det kan jag väl inte påstå
Vilket schampo använder du? ööh, olika?
Vad är du rädd för? spindlar, typ massa
Gillar du berg- och dalbanor? NEVER IN MY LIFE, HATE 'EM

Senaste…
Filmen du hyrde? ööh, venne
Filmen du köpte? ingen aning de heller
Låten du hörde: kapten röd - bua
Låten du laddade ner? typ.. the fray - how to save a life
Personen du ringde? typ, bea kanske
Personen som ringde dig? daniel
TV-program du såg? ööh, ingen aning
Person du tänkte på? beaa

Favorit…
Låt: många
Sak att göra: vara ute med vänner
Sport: fotboll
Kläder: myskläder
Film: ingen
Bil: ööh, nån?
Serie: jaru, venne

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? nja..
Blivit arresterad? näeh
Träffat någon från internet IRL? ja

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? för många
Hjärtan brustet på grund av dig? ingen aning
Tjejer du kysst? heheh, ett antal
Gånger ditt namn varit med i tidningen? hur ska jag veta

Senaste…
Boken du läste? boken vi läser i skolan
Personen du fick e-mail av? har inte kollat min e-mail
Personen du fick brev av? min morbror
Personen du fick sms av? elin pelin
Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår
Saken du köpte? ööh, venne

Inga kommentarer: