torsdag 29 september 2011

hold your head up high

Förlåt för min extremt dåliga uppdatering men internet på skolan är typ helt cp.. Den fuckar sig hela tiden! Aja sov ju hos bea inatt, supermys. Efter skolan igår så gick vi hem till bea och lata oss, vi skrev en massa random inlägg i folks loggar på facebook. Sen bjussa karin på mat. Pannkakor, gott som tusan! Efter det gick vi ner på byn och bara va, med andra ord så hade vi jävligt tråkigt. Vi gick omkring och prata men typ frös.. Sen var vi med ekke och åkte omkring och gjorde vännäs osäker, sen åkte vi hem till honom och tog en kaffe sådär på kvällskvisten. Vilket gjorde att varken jag eller bea kunde sova, så vi låg och skratta hela natten typ. Åt vad vet vi inte :') Haha min lilla mupp..

Idag kommer daniel hit, vid typ 5. Så jag stannar hos bea så länge :-) Måste plugga idag, vill inte! Också måste jag städa.. Daniel kan städa medans jag pluggar ;-) Tror inte han går med på det men jag kan ju försöka, min lilla plutt.. Sen blir det staden i morgon, shoppa loss.

Jag fattar inte ditt problem?! Låt mig va.. snacka inte om mig! Det va du som strök våran "vänskap" då behöver du inte ens tänka på mig. Jag blir så otroligt less på sånna som du, du är typ 20+ men beter dig som 13, VÄX UPP. Sluta bry dig om vem fan jag snackar med eller vem jag är vän med. 
It's not your life, it's mine
När du har något bra att säga kan du väl komma tillbaka och säga det, under tiden.. fuck you


Inga kommentarer: