torsdag 15 september 2011

let's try something else, something calmer

Sitter hemma i bäddsoffan och laddar äntligen upp lite bilder på klassen, har gjort en mapp på fejjan som heter "BF 11 i mott hjärta" och där hamnar bilderna. Där kommer bilder på våran klass komma upp under all tid. :-) Tänk sen när ni kan kolla tillbaka på er underbara klass, ååh llove!

Sitter och sjunger i min ensamhet, ska väl snart äta. Är så himla trött! Känns som att jag kommer somna när som hellst, hua.. Det går ju inte! Måste göra läxa i helgen också, fuck that.. Ingen enkel läxa heller.. Måste intervjua min typ gammelmormor, wtf? Hon hör ingenting ju.. Aja vi tar det till helgen.

Tror det blir så att jag sticker hem i helgen, fedtnajz! Fan va kul, villvillvill.. Träffa allihopa, wihoo. Min lilla bebis, mina vänner och alla.. Ååh, skojjsigt! Ne ska ladda upp lite mer bilder nu, pöss!




Inga kommentarer: