tisdag 13 september 2011

I smile.

Ligger i kickans super sköna säng och skrattar åt alla videoklipp hon filmat, synd bara att inte vårat hade något ljud.. Annars hade jag kunna lagt upp vår regndans-film här ;-) Jag lovar, ni hade fått skratta så mycket.. hhaha. Sen sover man gott! Ne vi gick ut och ahde så tråkigt så bea fick filma oss, hon älskar oss hon. Våran go tjej!

Pappa ringde och saknade mig så mycket så ajg måste sova hemma i morgon, sööt han e då. Kanske sover här torsdag tilll fredag då. Får se ;-) Det har faktiskt varit riktigt mysigt att bo här med henne, vi har haft den asa roligt ju! Men man längtar ju alltid hem till sin egen säng, eller? Haha, jag som sover på en bäddsoffa, äeh.. same shit, different name..

Vet inte vad vi ska göra nu, snacka en massa, lyssna på musik och skratta som bara den. hihi, det gör vi alltid! Hoppas bara att vi inte försover oss i morgon igen.. Men har ställt typ tre alarm, plus att kickan har. Så vi borde inte, men man vet ju aldrig..

Ne ska mysa ner mig hos tjejen nu, höres!

Inga kommentarer: