lördag 24 september 2011

random list 3 - Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en.

Namn: Jessica Edblad
När fyller du år: 8 februari
Antal kuddar i sängen: 4 styshen
Bästa platsen på jorden: "there is no place like home"
Bästa surftips: ehmm.. pass
Snö eller sommar: sommar - lätt
Drömmer om: en bra framtid
Favorit-tvprogram: typ det första bästa
Favoritbil: ja vet inte, nån bra
Favoritbok: hate books
Favoritdator: men en som funkar?
Favoritdjur: hundar
Favoritdryck: något spetsat ;-)
Favoritfik: venne
Favoritfika: kladdkaka
Favoritfilm: typ.. pass
Favoritförfattare: haha seriöst?
Favoritgodis: everything
Favoritkläder: mjukiskläder
Favoritmat: pastasallad kanske
Favoritmusik: det som är bra
Favoritradiokanal: ....pass
Favoritrestaurang: donken, lätt ;-)
Favoritskådis: snygging
Favoritspel: super mario, hah
Favorituteställe: nå mysigt
Skog eller stad: mittemellan
Favvoritfärg: svart?
Vad vill du bli när du blir stor: milf, haha ne vet inte
Frisyr: bulle
Beroende: .hmm. pass
Går i sömnen: har gjort en gång
Äta människokött eller vara med i big brother: whaaat?
Har på mig just nu: sovkläder
Någonsin kört en skoter: jäfän
Hemort: fina bisp, eller ragunda kanske man ska säga
Hobby: none
Hårfärg: browniee
Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon: gym glass heroes - stereohearts
Högsta önskan: venne
Intressen: mycket
Kammar håret: varje dag
Hur skulle dina vänner beskriva dig: fråga dom?
Min idol: ..pass
Ogillar mest hos folk: inte vet ja?
På söndag ska jag: förhoppningsvis sova hos kickan och kolla på idol med henne och beaa
Vad har du under sängen: golv?
Senast köpta skiva: typ.. rix fm?
Senast sedda film: haha mr bean
Skonummer: storleken? 36-37
Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem: min morbror
Skulle helst vilja: ..pass
Skulle du vilja äta hela månen: nej va
Tredjeroten ur 27 är: ja inte fan vet ja
Tror på spöken: typ
Päls eller naken: half
Vilken kroppsdel klarar du dig utan: ööh?
Tycker inte om: små skrikande ungar
Tycker om: min familj, pojkvän och mina underbara vänner
Vad skulle du vilja vara världsmästare i: allt
Vill kunna: göra allt
Vill åka till: överallt
är bra på: nothing
ålder: sexton vintrar
åt till frukost imorse: typ.. kaffe
ögonfärg: ljusbrun
önskar mig i julklapp: mycket det..

Fan va det finns knäppa frågor, fattar knappt hälften av dom ju.. Lägger upp dessa listor så att ni kan sno dom :-) snäll jag är dåå!
I gentjänst kan ni kommentera era bloggars namn så jag har något att läsa.. Och skriv gärna en kommentar om hur ni tycker att min blogg är, om jag ska fortsätta skriva om något speciellt eller om jag skulle ha börja skriva om något speciellt :-) ska bli kul att höra era åsikter!



Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en.

Inga kommentarer: