torsdag 29 september 2011

en helt vanlig torsdag kväll - typ

Sitter i soffan och försöker föra över filmer från mobilen men det kommer inget ljud, wtf? Jag, kickan, maria och bea har haft lite kul. hehe som alltid ;-) Maria bjussa oss på frasses om vi kunde komma till henne och kickan, kickan sov så jag och bea skulle väcka henne. Men när vi kom dit var hon redan vaken, det sög ju! Vi hade tänkt springa in och skrika "det brinner" och kasta vatten på henne :') - dom planerna gick ju inte om hon var vaken.. Efter vi käka på frasses så satte vi oss på någon bänk utanför och drack kaffe och kolla på allt folk som gick förbi.. Alltså vilka mongon det finns i vännäs.. en gubbe som prata med sig själv och en annan som skrek "håll käft" till allihopa medans han vinglade omkring på cykeln. Skulle ha filmat! Aja, vi fick tråkigt så vi drog upp på skolan och spelade in en massa filmer, som vanligt är kickan huvudrollen! Men hon gör ju allt så bra den där kvinnan ;-) Önska att ljudet funkade, guuud va ni hade skrattat! Ska försöka fixa det, isf kommer den självklart upp här hehe.

Nu måste jag tyvärr läsa boken, den ska vara klar i morgon... blir nog ingen sömn i natt. Får nog sitta uppe hela natten och göra uppgifter till boken och jobba ikapp matten. Plus att jag måste städa också, fan det blir bara värre! Kommer se helt död ut i morgon, ingen kommer vela va med mig.. haha :-) Ne nu ska jag göra någon nytta.. See ya!

1 kommentar:

Marija sa...

du kan ju annars få länkarna till mian videos så du kan lägga upp dom på din blogg :)