torsdag 22 september 2011

right now - I wish you were here

Ligger i sängen och just nu är klockan 00.13.. What to do? Jag har sån huvudvärk, men kan inte somna. Halsen tar död på mig, vilken jäkla rethosta jag fått.. fyy! Tror inte det blir någon skola, hoppas inte.. Kommer inte orka, hela kroppen är som nå spaghetti.. Tycker inte alls om att vara sjuk, det suger rätt hårt.

Jag har tänkt en massa som vanligt hela dagen, har kommit fram till att
* jag ska tatuera mig
*när jag får studiebidraget så ska jag börja en diet
*ska alltså gå ner i vikt
*ska börja prominera el springa med ida
*faktiskt hålla dethär för resultat..

När jag börjar med dieten så kommer ni få hänga med såklart, jag kommer inte få äta fast föda på tio dagar. Hehe spännande! Ska dricka en slags vätska, cirkus 3 liter om dagen i tio dagar. Sen vet jag inte om jag fortsätter med den eller inte, beror på resultatet såklart. Funkar det så blir det go for it, om inte så testar jag en annan diet :-) Känner verkligen att jag måste ta tag i dethär riktigt nu, sitter och deppar över kroppen men gör ingenting åt det? Då får jag ju skylla mig själv för tusan!

Ne ska försöka sova nu, eller jag ska läsa min bok "när jag lät dig gå". Kommer somna till den men sak samma, hihi puss!

über soet unge haa?!

Inga kommentarer: