lördag 24 september 2011

24 september

Godmorgon! Känns skönt att solen för en gångs skull skiner på morgonkvisten igen, men för det är det verkligen inte varmt ute. brrr. Snart faller väl snön också, längtar verkligen inte. Gillar skoter åkning men inte dom där minusgraderna eller snön, kan det inte vara varmt på vintern? Fast snön kan stanna.. Såna tankar har jag ofta haft, men varför kan det inte bara vara så?

Ska göra mig lite kaffe och slöa framför tvn med datan i knät, haha lazyy. Undra vad denna dag har att erbjuda då, pappa jagar, ida jobbar och jeppe ska till stan med frugan sin :-) Jag blir själv med djuren.. vilket innebär att jag måste gå själv med dom ut, kaoz! Ena ska åt höger, andra åt vänster.. ja ni förstår :-) Jeppe får gå med mig en gång innan han drar, jag tvingar honom. Sen ska han köpa något åt syrran i stan såklart, det tvingar jag han också till ;-) Är verkligen världens snällaste och bästa syster jag, det säger han varje dag! (not)

Varför har mina kära vänner en massa annat för sig än att vara med mig? :-( Kickan är i östersund, Bea är hemma hos henne.. Är lämnad här jag! Får ta och läsa den förbannade boken som skulle varit klar igår :-S Och göra läxan kanske skull varit smart! Fan måste ta tag i det! Skärpning jessica!

Ne nu ska jag fan gå å göra mitt kaffe, är riktigt sugen! Som vanligt finns jag alltid på fånen, puss.

Inga kommentarer: