onsdag 14 september 2011

marabou - apelsinkrokant

Ligger i kickelinas säng och sjunger på en massa låtar och latar mig medans hon städar, hehe. Dum jag är! Näråå, eller?
Ska snart hem och hålla på med älgkött?! Jag? Fyyya va äckligt! Men måste man så måste man, det har jag faktiskt lärt mig. Duktig jag är, blir nästan stolt. Sen måste jag sova hemma ikväll också, det kommer kännas jätte tomt utan min kickan :-( buhuu.. Och kvälls promenaderna med mina girls, I'll miss it. Får komma igen ;-)

Funderar på att åka hem i helgen, men.. pallar jag? Vi får se, pierre åker ju till bisp så då måste jag ju nästan :-) min ponke! Och vill träffa min bebis, hon har fått tänder och jag har inte sett det :-( Sen träffa alla sköna vänner i bisp, buus! Ja vi får se :-) Nu ska ja sjunga lite mer och snacka massa med kickan innan jag drar, puss!

Inga kommentarer: