söndag 25 september 2011

uppe med tuppen - typ

Man kan ju säga att jag var uppe med tuppen, bara att jag inte hade somnat än. Satt och lana angry birds med min kompis daniel hela natten, fan vad jag ägde han! :-) Vaknade runt elva så gick upp och tog en lååång dusch, så himla sköönt. Nu ska jag göra mig lite kaffe och kanske sätta mig i soffan å kolla om det finns något intressant, annars sätter jag på en film. True grit heter den, jätte bra! Undra om man skulle ha gjort sig någon frukost också, känner mig rätt hungrig. Ja det är mycket jag vill men lite jag gör, haha lazyy.

Vet inte alls vad jag ska göra idag, städa orkar jag inte.. Plugga kanske? Eäh, vi får se. Jag vet iallafall att jag vill sova hos kickan ikväll - as usual - också trippar vi över till bea för att kika på idol. Men kom på nu att bea berätta att det inte är någon idol ikv, wtf? :-( Vi som har det så mysigt! love ma girlz



Inga kommentarer: