tisdag 25 oktober 2011

dag två

Om jag vann 25 miljoner skulle jag ge en massa pengar till pappa, sen skulle jag åka utomlands och shoppa loss. Typ operera bort allt fett, hmm. Finns väldigt mycket jag skulle vela göra, köpt en lägenhet och fixat till den. Tänk va roligt, att bara köpa helt nya saker till en ny och fräsch lägenhet. Ny mobil, ny kamera.. Skulle köpt en skoter, hehe.. kan knappt köra då men ändå :'))

Ligger i sängen och kan inte sova, as usual.. Är typ trött men kan inte sova, lyckat eller?
I morgon slipper jag bussen igen, nicee.
Kvällen har spenderats endel med beatrice, kristina och erik.. en pytte liten stund med michael och david också, men jag skulle typ hem då. När jag kom hem så fanns det godis på tv bordet, göttans. Satte mig och käka lite, sen kolla jag och Ida på en massa random klipp på youtube :') så jävla stygga människor det finns ibland alltså, haha!

Nu ska jag försöka blunda och tänka på något bra, och sedan förhoppningsvis kunna sova. Men vi får väl se om det, hehe. Bli inte brydd om jag smsar, brukar jag alltid göra när jag ska sova. Sov gott allihopa!

It's not me, it's you..
you ruined everything,
our friendship..
have it ever meant something, 
dont think so. 
not in your case,
go fuck yourself. 

Inga kommentarer: