onsdag 12 oktober 2011

Is this the time where you come and save me?

Tjenixen blogreaders!

Jag känner att alla mina inlägg börjar med "sitter i klassrummet och väntar på lektion" haha. Men det är ju typ så, jag skriver lite innan jag börjar lektion, det är ju bättre än att jag skriver under lektionstid, ringht? Aja, vi har varit på någon slags föreläsning om rasism i 70 minuter eller vad han sa. Bea typ sov, maria lyssnade på musik och jag fattade typ ingenting. :') Aja, nu ska vi utvärdera lördagen, jag var inte här i lördags så jag kan väl lika gärna sitta vid datan. :-) Ska passa på att jobba ikapp mig nu, behöver det.

Idag ska vi jobba med teatern vi ska göra med tvåorna, kan bli riktigt roligt tror ja. Den ska vara klar i typ februari eller vad det va, så det kan inte bli någon julgrej. Annars hade ju det också varit kul, :-) Sen ikväll blir det nog antingen att plugga eller så slaggar jag hos bea, vet inte riktigt. Det känns som att jag ska göra något speciellt... men jag kommer inte på något. Jag vet inte, jag kanske bara inbillar mig.

Nu ska vi göra vårat grupparbete, awesome! Jag måste ju berätta för kickan om vad vi gör och så, tur jag har henne i gruppen. :-) Min sötnos, hade gärna haft mina andra brudar också men det är inte alltid man får som man vill! pusss

Inga kommentarer: