tisdag 18 oktober 2011

an ordinary tuesday

Fast kanske inte så vanlig ändå.. Försov mig i morse, jesper hade väckt mig ett antal gånger men jag va så trött.. Hade världens rygg värk också, fy fan va ont det gör. Ida hade en ledig stund så hon fick hämta mig och skjutsa mig på skolan, och då kom jag på att jag inte tog med mig jackan - alltså har jag inget busskort. Och ida slutade 1 idag, jag halv två.. Så jag ska stanna hos mina pinglor idag efter skolan också får dom hämta mig senare. Känns som att det var en evighet sen jag träffade dom utanför skolan, men så är det ju inte.. Senast igår träffa jag dom, dom ringde då i rättan tid. Hade jätte tråkigt också ringde bea och ville att jag skulle komma ut och röka med dom, så självklart gjorde jag det. Hade ju ingenting annat att göra så :-) Men tyvärr vart det ingen lång stund, dom for igen efter vi rökt. Så då var det bara att gå in och ha tråkigt igen.. La mig typ på en gång, var fan as trött. Somnade innan tolv, det är bra det. Annars kan jag somna 2-3 :-( Då blir jag jätte trött på dagarna..
Ska jobba nu, kan höras sen.
puss

Inga kommentarer: