tisdag 25 oktober 2011

I got a feeling

Hejsan!
Har precis gjort ett prov jag kommer faila som fan på, that sucks.. Men får skylla mig själv, så är det bara. Idag är det en segdag.. Matte och såna tråkiga saker, suger verkligen på matte. Blir glad om jag ens får ett betyg, haha. Låter illa men så är det. 

Inatt sov jag hos min kära bea, vi planerade att plugga till provet som vi hade i morse men vad tror ni vi gjorde? :') Ja inte det iallafall, det vart finmiddag hos ekke. Pannkakor, som jag och bea gjorde. Tände ljus och shit, romantiskt! 
Sedan åkte vi till hans systers lägenhet och kolla på film, "life as we know it"- den är riktigt bra. Den handlar om en familj där föräldrarna dör. Och deras bästa vänner får ta över bebisen. Och det är en massa både roliga och sorgliga saker som händer. Jag rekomenderar den för er som inte sett den!
När vi sett klart den började vi kolla på en annan film, bortspolad.. Haha, barnfilm, men grym :')) Vi hann inte kolla klart, lito ringde ut oss. Så vi for ut och åkte lite osv, men så otroligt som det va så åkte vi hem innan klockan var tolv. Vi brukar åka hem vid 4 sådär, hehe.

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, om bea och gänget skulle till vännäsby så blir det nog så att jag är med dom :-) Like a lot! Hoppas dom ska dit, då blir det nog film eller något, ja vi får se. 

Nu ska jag kolla lite på fejjan innan lektionen börjar, see yaa - puss. 



Inga kommentarer: