måndag 3 oktober 2011

hey girl

Hej alla muppar!

Vad göra allihopa?
Själv sitter jag i soffan och kollar på top model, skinny bitches! HAHA :-) Måste ta och plugga matte, hehe.. Men det blir snart! Ska kolla lite sidor och bloggar innan det ;-) Sen kanske jag skulle ha städat klart, damsugit osv. Mycket som måste göras!
I morgon slaggar jag hos min bea, eftersom vi är ledig på onsdag. Vi ska på hammarskolan och besöka brorsans klass, kolla hur dom uppför sig osv. Någon undersökning :-) Blir säkert jätte kul! Jag och bea kommer mysa ihjäl! Eller så kommer vi dygna, hehe ;-) Spelar ingen roll, bara ja får vara med henne (a) hah, söt man är!

När jag slutade så väntade kickan och bea på skolan med mig, åker med ida hem och hon slutar kl 2. Pappa hade sagt att vi skulle komma till han när vi kom hem, han jobbar i närheten. Så när vi kom hem gjorde vi kaffe och köpte fika, sen gick vi dit. Och när vi kom dit så va hans rast slut -.-' Happ, bara att gå tillbaka.. Så vi fikade här och nu sitter ja här i soffan. :-)
Näfän nu måste jag plugga, skriver sen!

Inga kommentarer: