tisdag 11 oktober 2011

I'll never forget our first kiss

Hey man!
Sitter i klassrummet och slöar, har haft en jätte trevlig helg. Men har tyvärr inte orkat skriva något, förlåt för det. Men jag har väl typ haft lite fullt upp och inte alls varit vid en dator. 
Fredagen spenderades med kära Kalliomäki, en mycket trevlig kväll med vin och prat. Alltid lika roligt att åka dit, så underbara tjejor det där! Sisters ♥ 
Lördagen spenderades med flera trevliga människor, flera i släkten. Vi firade min kära morbror på texas, det va skit roligt. Välkomms drink, mat, efterrätt, partyy ;-) Så jäkla kul! Så jag och sanna har bestämt att på våran födelsedag när hon blir 24 och jag 18 så ska vi också hyra texas, gryyymt! Vi fyller år samma dag, plus på det. Extra stort kalas då ;-) hähähä

I måndags var vi i stan och kolla på bio, filmen "jag saknar dig". Haha va stygg den va, vissa scener va ju helt cp. Så tillgjort så det finns inte, :') Men aja, skönt att slippa lektionerna iallafall! 


Igår var jag med bea, kickan och ekke. Vi typ slöade och kolla på tv, men det är ju skönt det också. 
Idag ska jag hem och plugga, mycket att göra nu :s 

Och nu måste jag jobba, vi börjar med något nytt igen, puss.



Inga kommentarer: