torsdag 6 oktober 2011

you gotta say eeyoo

Tjenixen blogreaders.
Jag är ledsen för det senaste inlägget, ignorera det bara :-) Jag va tvungen att skriva av mig lite grann, inte meningen att göra er orolig..

Sitter i klassrummet och väntar på lektion, varken Kickan eller Maria ska hit idag, och Bea försov sig :-) Så det blir bara jag och Bea idag, mys det också. Måste berätta för Karin att jag inte är klar med uppgiften, somnade ifrån den i natt. Det kanske inte är så bra men vad skulle jag göra då? Sov ju inte natten innan den, så jag hade nog varit helt död nu. Och när man ska partajja i Bisp så blir det nog inte så bra om jag inte sovit något :-)
Vill bara sitta i bilen och känna igen vägen hemåt, den känslan är rätt skön också. Även fast det är jätte drygt å bara se all skog, men jag lär ju sova ändå. Vill sova nu, är så himla trött. Jag kommer fan somna, när som helst...Fick nyss en till uppgift till måndag, en till?! Har ju "genusundersökning" och nu nå annat skit...

Hela helgen blir nog kaoz, idag ska jag ju till min faster och fira min kära kusse. Guud vad dom blir stora, mina bebisar. :-) ska mysa med dom små trollen när jag kommer hem. Också skulle faster bjussa på tacos, det blir super bra det. Kanske skulle ha tagit en vinare också, ska höra med henne. Det hade verkligen suttit fint!

I morgon - lördag.
Så ska vi fira kära svärmor, grattis i förskott!
Sedan mot kvällen blir det mer spännande, ;-) Läängtar som tusan!

Ska kolla på pelle svanslös snart, haha kul klass :3
pusss




Inga kommentarer: