onsdag 19 oktober 2011

I'll notice you wherever you are - you're beautiful

Ligger i sängen med min kära lilla rosa dator. Har ingen ström på min skoldator och smart som jag va så glömde jag laddaren på skolan, hehe. Men jag hade inte gjort det om inte robin hade snott den.. så jag skyller på han. Springturen var jobbig för stunden men skön när jag kom hem, fan så lazy jag är. Har inte sprungit på århundraden och har sveriges sämsta kondition.. Mina ben var som spaghetti, haaha.
Efter jag duschat och kom ner så var ida där, hon sprang ju en längre bit. Vi vilade en stund sedan kom hennes mamma och bror dit, så vi bjussa på fruktsallad som jag gjort. mumsigt! Sen satt vi bara och prata, hade det jätte trevligt! :-) Sen var dom tvungen att åka hem, det vart ju så sent. Så ida gick upp å duscha sen skulle hon lägga sig, jag gick ut och tog en kvällsrök och nu ligger jag här. Ska packa i morgon också, innan jag drar till skolan. Sen efter skolan ska vi till stan, då måste jag kolla på en present till carro..  Slaggar hos kickans syrra i morgon också, scaryy. Aldrig träffat henne, men det ska bli roligt :-) Sen far vi hem på fredag, yeyyy! Måste sova nu, är fan asa trött. puss

Inga kommentarer: