söndag 16 oktober 2011

mobil blogg.

Sitter i bilen och äter godis, rullar tillbaka mot vännäs nu. Hoppas jag tar mig ända dit hehe, kickan kör. Nedå, hon är jätte duktig!
Helgen har varit lika bra som alltid! I fredags åkte jag ju direkt till diana och daria, vi skulle ju överraska daniel. Det var kul! Hans min var obeskrivlig! :') sen så gick vi tillbaka till dom och satt å prata. Vi gick en promenad ute i kylan också, ganska skönt faktiskt. Först fryser man men när man kommit in så kändes det skönt. Jag vart kanske där till tolv ungefär, sen åkte jag till daniel och bara myste.
Lördagen spenderade jag först med carro, hon och hennes bil vet ni. Hihi dom är inte riktigt bästa vänner om man säger så.. :') senare mot kvällen for jag till kalliomäki igen, vart något vin glas. Jag kände mig faktiskt inge sugen på det, men det är alltid roligt att vara där med dom. Alltså jag älskar dom där tjejerna, mina systrar. Mina fina fina systrar, ♥
När jag drog där i från så åkte vi till hengan och kollade när det var spelning. Jag käka chips istället ja, tjock som man är. Lyckades somna vid ett, sedan väckte daniel mig vid 4.. Då skulle vi hem, trött som fan va jag. Aja, idag när jag vakna så slog jag på en film och drog mig någon timme:) sedan for vi upp på byn och va med carro.
Skulle till farmor vid 2 och kolla på en köks soffa som jag kunde få, den var riktigt fin faktiskt. Så jag sa att jag ville ha den :)
Tog en kaffe där och myste med min bebis innan jag skulle fara. Och ja... Nu sitter jag i bilen och åker mot vännäs. Vet inte om jag sover hos kickan ikväll, det får vi se :) hoppas på det ja. Eller ne fan, det kan jag inte.. Vi har idrott i morgon, fan! Pallar inte idrott, men vad gör man.. Aja, ska skicka lite fula sms från kickans mobil nu. Bli inte brydd om ni får något ;) haha. Puss

Inga kommentarer: