torsdag 13 oktober 2011

I'm not ready yet

Nu har jag lunchrast, i typ en kvart till. Jag har en liten hemlis, kan vara busig jag också! Ni kommer få veta vad det är typ i morgonkväll :-) Ska sova hos kickan ikväll, men vi kommer nog sova hos bea. Det blir lika mysigt som alltid! Vi ska kolla på "jag saknar dig" och göra filmanalysen till den. Kanske ska köpa nå gotta till det. Och ha lite bff time med dom bästa puss
Sen i morgon ska jag och kickan busa lite då, spännande va? hihi längtaar! I helgen vet jag inte vad det blir :-) Det får bli som det kommer.. Det blir bäst så, like always. Undra om man ska käka på frasses idag med flickorna. Eller det kanske blir för mycket.. aja kul ska vi ha! 


Nu när vi börjar så ska vi ha engelska, gillar engelskan men ogillar läraren. Hehe och det är jag inte ensam om! Han är så sur, och lite smått läskig.. Men men, vad kan man göra åt saken? 
Efter engelskan har lärande utveckling eller vad det heter, och då har vi grupparbetet. Där vi måste berätta för kickan vad vi gör eftersom hon va  sjuk den dagen. Men hon kommer nog fatta... hoppas jag iallafall. Hehe hon klassas väl inte som världens smartaste om man säger så ;-) Jag vet att du kommer läsa detta kickan, pusss älskar diig! 






Inga kommentarer: