söndag 23 oktober 2011

hey hey hey - pop another bottle

Förlåförlåtförlåååååt.. jag är så dålig på att uppdatera när jag är i bispgården. Men det blir så, för där är jag med vänner hela tiden så tänker inte på datorn. Just nu sitter jag på bussen från övik till umeå, älskar att dom har internet på bussen. Men det fanns typ tusentals internetsaker så blir ju inte brydd om jag snor någons personliga :')
I fredags kom jag ju hem mitt på dagen sådär, så då var jag med mina kära vänner.. Carro fick sin present också, ett linne - såg ut som att hon gillare. Tur det! Sen då på kvällen fira vi henne med lite hallonsaft och bullar., höhö.. Sen vid 11 vart det så att vi åkte till 2 födelsedagsbarn, som faktiskt fyllde år den dagen. Carro fyller ju år i morgon ;-) Aja, där vare full fart! Men vi märkte sedan att varken carro eller barrda var där? WTF.. Dom måste ha stannat hemma då, jag fattade nada.. Men man glömde snabbt bort det och börja festa igen, snacka och hade det trevligt. Vart ju en händelserik kväll dedär.. var hemma 5 på morgonen, hehe..

Lördagen vart en mysdag, film och en massa gotta. Låg mest den dagen, :-) så finns inte mycket att skriva där, hehe. Och idag då, har bytt däck på bilen så daniel kunde skjutsa mig till övik. Servera matthias som är typ död på vatten osv.. Packat och sånt, sen har det varit lugnt.. Längtar mest tills jag får komma till bea och mysa, måste prata av mig hos henne. Hoppas hon och ekke kommer och tar en rök med mig ikväll, plz!

Den positiva lilla tjejen är försvunnen
Blicken är tom, kapitel 16 är ba' mörker
Varför spelar spegeln ett spel mot mig?
Varför gråter livet, när döden alltid ler mot mig?




Inga kommentarer: