tisdag 18 oktober 2011

tills den sista rosen vissnat

- rosen är av plast..

Sitter inne på rummet och hoppas på att mina kära vänner ska komma hit och ta en rök med mig, hoppas hoppas hoppas.. Har precis kommit ur duschen, gud så skönt det var!
Efter skolan idag gick jag kickan och bea till bea, vi tre låg i hennes 120 säng, fick vi plats? - knappt.. så bea la sig i soffan :') vaknade sedan vid 6 av att det var skit varmt. Trodde jag skulle dö, for hem typ 7. Då beställde vi kycklingsallad  superdupergott! Efter det hoppa jag i duschen och nu sitter jag här.. Om inte mina vänner kikar förbi så vet jag inte vad  jag ska göra ikväll.. typ sova? Om jag inte skriver något mer så säger jag godnatt nu. puss


slänger in ett sött klipp också - idol mini tror jag, moa lignell.



Inga kommentarer: