tisdag 17 januari 2012

feel the rain on your skin

Ligger i sängen och funderar på att gå i ide, jag klarar inge mer. Upp och ner, hit och dit. Helvete. Jag vet ingenting, trodde det skulle bli bättre. ALLT kan dra åt helvete! :'(( fml..

Hahah ååh, emoo.. igga dedär, ville bara få ut det. Men ligger i sängen och funderar på att slagga, klockan är som sagt ganska så mycket. Så jag måste nog sova nu typ, så man orkar upp i morgon. Har ingen aning om vad jag ska göra på skolan i morgon, kanske lite pelle svanslös.. Kuuuul! Då blir det en skön dag.. Sedan måstee jag packa då också, eftersom jag slaggar hos kickan på torsdag. heheh myys! Hopppas litoo da man fixxar skotern bara, annars blir jag lite putt. :-( Eftersom vi planerat att vi ska ut och åka så, heheh Hoppas du inte läser dettta lito :3 Ja vart vare jag, packa och städa måste jag göra. Kanske plugga lite också, får se vad jag hinner med och orkar göra. Längtar tills vi ska åka skoter, kul som fan! Och det ska bli roligt att åka o´ch grilla med dom.. dom är så himla roliga! Sedan längtar jag tills lördag, eftersom jag ska bli gaddad. Hoppas jag inte dööör. Kommer typ gråta och hålla min faster i handen :') I'm a pussy!! Nerå, ne men måste försöka få mig någon sömn, smsa gärna.. hehe puss.

Inga kommentarer: