söndag 1 januari 2012

fuckfuckfuck

Ligger i sängen och byter musik, så jag tänkte att jag kunde skriva lite smått. Håller på att flytta omkring i rummet, har ju en annan säng också har jag ju köpt en tv.. så det blir lite annorlunda :-) Bara det att det är så otroligt jobbigt att städa undan all annat skit, haha så jag tar en paus lite då och då och kollar fejjan typ. Känner också hur jag börjar må sämre, jag blir alltid bakis på kvällen dagen efter.. fattar inte varför? Aja, hur var er nyår? Min var väl upp och ner, hände roliga saker och dåliga saker. Typ vi sköt in en raket i ett träd (inte meningen) och satan va det small! - Det var roligt ;-) Dom dåliga sakerna behöver vi inte gå närmre in på. Men någon som gjorde min kväll måste ju vara barrda och gurra, störtsköna killar dedära! HAHAHA så jävla stygga. :') Har ni några nyårs löften? Jag har TYP två, att sluta röka och få någon ordning på livet såhära.. Ne nu måste jag fan börja städa igen -.-' 
HARE BRA! 


Inga kommentarer: