söndag 22 januari 2012

på bussen..

Sitter på den fulla bussen och lyssnar på musik. Är så less, fan så drygt det är att åka buss! Och ingen dator har jag med mig heller, annars hade ja ju kunnat spela sims å grejjan. Men duktig som man är så lämnade man den i vännäs, smart jessica! Också är det så drygt att smsa och lyssna på musik samtidigt eftersom musiken pausa när man får sms och leveransrapport.. I helgen har jag inte gjort så mycket, i fredags kom jag hem, käka och sedan var jag med barrda och daniel, efter det var jag med ida, prata och hade oss. Och åkte en sväng med fin DKW:n! Sedan var det ju bara att åka hem och sova eftersom jag skulle tatuera mig dagen efter. Så på lördagen klev ja väl upp vid 8, sedan for jag och tatuera mig, va lite nervös först men det gjorde ju inte alls ont. Det är väl pappa som är en pussy, ;-). Sedan när jag kom hem så visade jag mamma, sedan mormor och efter det gick jag till min faster och blev lite rödhårigare. Efter det var jag med barrda och knodd igen, roligt som vanligt. :-) och idag då, klev upp runt 9. For med mamma till mikael och katja för att visa tatueringarna, just ja.. Om jag inte nämnt det så gjorde jag två! Bild kommer på bloggen sedan, det finns på face.. Aja, när vi varit där så åkte jag till daria och snacka lite, synd att inte diana var hemma bara. Men jag kommer ju hem mer så, :-) sedan var det bara att åka hem, äta och träffa ida en snabbis innan ja skulle iväg. Så jag har haft en bra helg ändå! :) är typ i sollefteå nu, så är fortfarande en bra bit kvar. Så himla drygt! Men det är bara att bita ihop, får väl smsa och snacka i telefonen. Hoppas bara inte att batteriet tar slut, då dör jag, seriöst!! Aja, finns på telefonen, puss!

Inga kommentarer: