lördag 14 januari 2012

you want it - i got it

Ligger i sängen, helt utmattad efter kvällens händelser! Haha ja om det ändå vore så.. kvällen spenderades typ med bea, ekke och flinken. Vi åkte runt och hade tråkigt som vanligt, sedan när jag kom hem så myste jag ner mig i soffan med pappa och Ida. Vi svullade en massa och hade så himla roligt åt nå konstigt program, helt sjukt alltså. Kände mig så himla seg, och det gör jag fortfarande.. men vi gick till sängs allihopa. Först fick jag ett samtal av min pojkvän medans jag gick ut och rökte, sedan la jag mig i den obeskrivligt kalla och tomma sängen. Så nu ligger jag här, uttråkad och små trött. Har ingen aning om vad jag ska göra, kanske skulle ha slagit på en film eller något. Vet bara inte vilken..

Blir nog att kliva upp lite i tid i morgon, kanske åker en sväng till staden med pappa, Ida och Jesper. Om jag orkar.. Men det finns ju ändå inget bättre eller roligare att göra så, varför inte? Kanske kan träffa min vän Robin också, tjaow vi får väl se. Har inga pengar så det känns rätt onödigt, menmen.. det bestämmer jag i morgon. Ska sova strax, sov sött, puss.



Inga kommentarer: