torsdag 12 januari 2012

zzZZzzlepy girl

Sitter i soffan med pappa, ida och daniel, vi kollar på den nya serien "Revenge". Så som den verkar så är det bra, kommer nog fortsätta titta på den om jag finner mig tid. Har inte alls gjort mycket idag, latat mig typ. Skolan var chill som vanligt, glömde datan i morse också. Så det betyder att jag inte kunnat skriva något, tyvärr. Men vi hade vanliga lektioner, typ svenska osv. Snodde skjuts hem av samuel så att jag tog mig hem tidigare till daniel, hihi lite busig kan man vara ibland också! (a)

Ja justja, pappa kirra tid till mig idag, så jag ska tatuera mig inom en snar framtid. Så himla kuul, längtar som bara den! Men är lite smått orolig att det ska göra ont, men det ska väl inte vara några problem, man är ju ingen pussy ;-)

Ikväll vet jag inte alls vad det blir, mysa typ :-) Ska fortsätta titta på serien och sedan kanske det blir någon film osv. Vi får se, puss.

Inga kommentarer: