onsdag 18 januari 2012

random list

När jag käkar - ja då äter jag..
Om jag skulle ta en piercing - skulle jag ta nästa i naveln eller ögonbrynet..
Idag så är det - onsdag..
I morgon så ska jag och - kickan, johan + lito troligtvis åka skoter..
Min pappa är - min hjälte..
Om mamma skulle dö - skulle jag dö..
Jag tycker inte att - livet är rättvist..
Så fort jag vaknar så - vill jag somna igen..
Det pinsammaste som hänt är - något..
När jag dör - ska någon uppdatera min facebook status med: "chilling with jesus"
Det bästa med läsk är - att det är gott..
Jag älskar sommarlovet för - värmen, alkoholen, vännerna och sömnen..
Disney är - awesome..
Sex före äktenskapet är - sex..
Jag tycker att godis - är underbart gott..
Jag tycker att homofober - hhaahha..
Mitt täcke är så himla - mysigt..
Om 6 månader - typ, så får vi sommarlov!
Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta - något fint, på M.

Inga kommentarer: