måndag 23 januari 2012

I dont know where you're going, or when you're coming home

Ligger i sängen och ska väl ta å sova, måste tydligen ringa och väcka en massa folk också? Att dom vågar, jag försover mig alltid x) Aja, får väl hoppas på att jag tar mig upp i tid, har ju min minipappa som väcker mig. Hihi tur du finns brorsan! Hade inga planer alls för kvällen som varit, jag vet.. kvällen är ung. Men min kväll ska sova snart så, hehe. Ja som sagt, skulle visa dawwe mina tatueringar. Sedan vart det så att jag var med han ikväll, länge sedan nu. Kollade på "Never back down" eller vad den heter, och pratade om ämnet tatuering kan man säga. Så nu blir det till att sova, känner att jag skulle ätit något också. Fan då måste jag kliva upp, så himla drygt -.-' aja, är man hungrig så är man! Sedan skulle jag har börjat på min novell också, men pallar inte ligga uppe hela natten för det. Då kommer jag inte orka skolan så, vi börjar med skiten i morgon. Hoppas jag kan åka med dawwe till skolan också, bara han ska dit dvs. Annars blir det kanske lite knepigt! Sedan ska inte min lilla ching vara på skolan på hela veckan, fuck henne då.. ;-) I morgonkväll vet jag inte alls vad det blir, men som jag alltid säger "vi får se" -det borde ju betyda att jag tar dagen som den kommer, right? Aja slut med skitsnacket, dax att göra sig en macka och lägga sig!
XOXO - Jecca Gril

en bild på mina tatueringar!

Inga kommentarer: