onsdag 11 januari 2012

pelle svanslös

Härlig början på dagen, började med att försova mig. Eller det gjorde brorsan också så, men när jag kom på skolan höll vi på med pjäsen, pelle svanslös. Det är rätt roligt, vi skrattar mycket iallafall! Tydligen ska vi fortsätta med det ett tag till, sedan har jag ingen aning alls om vad vi ska göra. Men det blir säkert bra. 

Slutar tidigare idag, ska egentligen sluta tre men det vart ändrat till typ kvart över ett. Så jävla nice, och hemma sitter en mysknul och väntar. Idag ska jag då inte sova efter skolan, det var inge bra när jag gjorde det igår. Det kan vara anledningen till varför jag försov mig.. Så vi jobbar lite matte och tränar på pjäsen istället! Keep it up jessica! eller kanske ska säga gullan ;-) hehe.. Ska kolla lite på fejjan innan vi börjar igen, peace!

Inga kommentarer: