måndag 23 januari 2012

not over you

Sitter i det otroligt vackra klassrummet och ska jobba med Bea, det går tyvärr inge bra.. För jag har ingen dator och hon har inte heller någon eftersom jag snott den för att blogga. Men hon kan inte säga något eftersom det var hon som klagade på att jag inte bloggat något. In ya face bea! Vet att du ler nu :-)
Kickan min lilla thai skulle såklart inte komma, och jag har min dator hos henne. Och inte pallar jag gå dit heller, å hon svara ju inte så. Lite smått less kanske.. Längtar tills det blir mat, är hungrig som fan. Hoppas det är god mat, isf kommer jag svulla som fan! Heheh, I'm fat (a). Efter skolan idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, förhoppningsvis hitta på något roligt. Kanske åka in till vännäs om jag får, men ba föratt så kommer jag inte få. -.-' Aja, Bea ska få sin dator, vi kanske ska kolla på film eller något, inte vet ja. Sedan måste jag komma ihåg att smörja in och tvätta tatueringarna vid lunch också, hmm. Bea eller Ia får påminna mig! Hare bra så länge, peace!

If you ask me how I'm doin I would say I'm doin just fine
I would lie and say that you're not on my mind
But I go out and I sit down at a table set for two 
and finally I'm forced to face the truth
No matter what they say, I'm not over you
Not over you



Inga kommentarer: