lördag 14 januari 2012

so many thoughts

Sitter i soffan och slöar, klev upp för cirkus en timme sedan - max.. Gick ut och rökte, ringde faster och sedan satte jag mig här, funderar på om man kanske skulle ha käkat någon frukost och sedan slängt mig i duschen. Men jag kollar nog klart på tårtprogrammet först, skit roligt att kolla hur coola tårtorna kan bli!
Efter jag duschat tänkte jag kanske spela lite sims, :3 hehehe. Det finns ju ändå ingenting annat att göra liksom?! Kanske kan vara med dawwe, kickan skulle till stan så.. Aja det löser sig väl, annars får det bli sims heeeela dagen. Men det går väl bra det med ;-) Fast jag får alltid ångest sen när dagen tagit slut, så jag vet inte ja. Kanske skulle ha jobbat lite, typ matte och svenska. Det ska jag nog också göra, då kanske jag inte får så mycket ångest sen..

Ikväll har jag inga planer alls, känns så jävla tråkigt. Jag vill hitta på något ju, något riktigt roligt. Men det är svårt, för jag kan typ ingenting här och har ingen aning om vad det finns att göra. Så det kanske slutar med att jag drar mig till kickan och fredrik för lite äventyr :3 Ja som sagt, ingenting är planerat. Så vet du något man kan göra, ring! Sms går också bra, det är bara att höra av er om ni vill hitta på något! Nu ska jag kolla mer på tv, puss.

Inga kommentarer: