tisdag 10 januari 2012

jaellernejeller?

I'm typ tillbaka! Sa ju det förut, att jag inte skulle blogga något. Men nu känner jag att jag nästan måste börja igen, så.. Mitt lov har varit bra, har gjort en massa bus och tokigheter! Och det är ju därför lov finns, ellerhur? ;-) Nu i veckan har jag bara myst och haft det bra, kollat på filmer och tjockat mig med godis och sånna saker. Längtar tills jag ska tillbaka till bispgården, ska träffa min mysiga ida. Fast det blir inte förän nästa helg, inte helgen som kommer nu. Jag har ingenting mer att säga om det som hänt och varit.. så nu blir det dag för dag.

Idag började skolan igen, känns så otroligt skönt. Har saknat min klass något obeskrivligt! Vi har alltid så himla roligt, iallafall dom jag är med :3 Sedan blir det lunch på blå huset med mysis, men jag måste ta mig hem också så. Sedan har jag inte så mycket mer att göra hemma, har ju redan städat och sånt. Så jag kan bara slöa, kanske spela lite sims. Ja vi får se..

Slutar röka i morgon typ, duktig? Eller jag kanske ska lyckas för att jag ska vara duktig :') puss.

Inga kommentarer: