måndag 16 januari 2012

måndag

God morgon!
Råkade komma lite sent till skolan idag, jag och kickan sov väl för tungt. Och morgon humöret är ju aldrig på topp, så detta går åt helvete. Är trött och sur, ursäkta för mitt humör idag! Men igår sov jag hos kickan, vi hade as roligt! Har inte haft så roligt på länge, efter jag va i stan med pappa, ida och jeppe så åkte jag till kickan, eller ekke blir det ju.. Va där i tio minuter, hahah, sedan skulle vi hem. När vi kom till kickan snacka vi med lito, så vi gick dit och skruva skoter :-) Snacka lite och hade as roligt, sedan när klockan vart lite mycket och vi skulle hem så frös vi som gåsar.. Men vi ville åka lite skoter, så vi hörde med lito och johan ifall dom kunde skjutsa oss på skotrarna. ÅÅÅHH, det var så jävla kul. Fan va johan lekte runt, höll på att dö, hahah. Men det var kul som satan! :-) Så vi borde åka ut riktigt, grilla och ha oss, ska höra med dom :-) Nu ska jag jobba lite, dom har ju tagit bort facebook så nu kan man ju jobba, om ni fattar :') pusss

Inga kommentarer: